Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
(Сходинки до інформатики: підр. для 3-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / О.В.
Коршунова. – К.: Генеза, 2014.- 176 с.)
|
|
|
|
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
||
Тема 1. Повторення, узагальнення і систематизація
навчального матеріалу
за 2 клас
|
|||||
1.
|
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності
(БЖ) в комп’ютерному класі.
Повторення начального матеріалу за 2 клас.
|
|
|
2.
|
|
|
Повторення основних правил роботи за комп’ютером.
|
|
|
|
Тема 2. Інформаційні процеси і комп’ютер
|
||||
3.
|
|
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний,
звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані).
|
|
|
4.
|
|
|
Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання
даних за
допомогою комп’ютера.
|
|
|
5.
|
|
|
Поняття про символи та їх кодування.
|
|
|
6.
|
|
|
Кодування та декодування повідомлень. Робота із
програмами на опрацювання даних та повідомлень.
|
|
|
|
Тема 3. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами
|
||||
7.
|
|
|
Поняття файлу.
|
|
|
8.
|
|
|
Поняття папки. Вкладені папки.
|
|
|
9.
|
|
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки
керування, робоча область). Операції над вікнами.
|
|
|
10.
|
|
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на
виконання.
|
|
|
|
Тема 4. Пошук даних в Інтернеті
|
||||
11.
|
|
|
Поняття про комп’ютерну мережу.
|
|
|
12.
|
|
|
Поняття про Інтернет.
|
|
|
13.
|
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
|
|
|
14.
|
|
|
Ознайомлення із програмою-браузером.
Збереження даних, знайдених в Інтернеті.
|
|
|
15.
|
|
|
Правила пошуку даних в Інтернеті.
|
|
|
16.
|
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними
програмами.
|
|
|
II семестр Тема 5. Робота із
презентаціями
|
|||||
17.
|
|
|
Презентація та слайди.
|
|
|
18.
|
|
|
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на перегляд.
|
|
|
19.
|
|
|
Текстові та графічні об’єкти слайдів. Вставляння та переміщення
графічних об’єктів слайду.
|
|
|
20.
|
|
|
Створення, переміщення та редагування текстових об’єктів.
|
|
|
21.
|
|
|
Форматування текстових об’єктів слайду.
|
|
|
22.
|
|
|
Створення простих презентацій. Збереження презентацій.
|
|
|
23.
|
|
|
Створення фотоальбому.
|
|
|
|
Тема 6. Алгоритми і виконавці
|
||||
24.
|
|
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів.
|
|
|
25.
|
|
|
Середовище виконання алгоритмів.
|
|
|
26.
|
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
|
27.
|
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
|
28.
|
|
|
Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
|
|
Тема 7. Створення проектів
|
||||
29.
|
|
|
Поняття навчального проекту.
|
|
|
30.
|
|
|
Етапи виконання навчального проекту
|
|
|
31.
|
|
|
Створення проектів.
|
|
|
32.
|
|
|
Демонстрація та захист проектів
|
|
|
33.
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами.
|
|
|
34.
|
|
|
Робота з розвивальними програмами.
|
|
|
35.
|
|
|
Робота з розвивальними програмами.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар